Natjecanje studenata farmacije u marketinškim vještinama 22.01.2024.

Zagrebački ured ugostio je čak 37 natjecatelja iz Zagreba i Splita.

U uredu tvrtke Salveo održano je natjecanje u marketinškim vještinama u kojima su vrijedni studenti farmacije pokazali što sve znaju i mogu.

Na natjecanju je sudjelovalo 37 studenata koji su se natjecali na temu MypharmaSpace u svakodnevnom ljekarništvu.

Kreativnost, inovativnost, prezentacijske vještine te primjenjivost u praksi bili su kriteriji prema kojima su se prezentacije ocjenjivale, a jako mala razlika među bodovima pokazala je kako je odluka bila tijesna, a radovi iznad prosječni.

Druženje sa studentima prošloga vikenda, potvrdilo nam je kako su to mladi ljudi koji svojim pristupom životu i radu mijenjaju svijet na bolje. Ponosni smo na sve što su pokazali tijekom natjecanja.

Tijekom natjecanja posebno je pohvaljena kreativnost i inovativnost studenata te im je otvorena mogućnost da nam se jave za buduće suradnje.

Natjecanje u marketinškim vještinama osmislila je CPSA 2017. godine, a kasnije ga je usvojila i Svjetska federacija studenata farmacije IPSF, navodi se na stranici cpsa.hr.

Dodaje se kako je ovo natjecanje "jedinstvena prilika za čuti i naučiti o marketingu iz prve ruke od strane marketinških stručnjaka te usavršiti meke vještine."

U dva dana studenti 3., 4. i 5. godine farmacije i medicinske biokemije slušaju predavanja i sudjeluju na radionicama te u timovima rješavaju marketinški slučaj.

Ove godine na natjecanju su prvi put gostovali i studenti iz Splita, a nagrade za prva tri mjesta je uručila Ana Soldo, predsjednica Hrvatske ljekarničke komore.

Svi natjecatelji, za atmosferu, duh zajedništva, podršku koju su pokazali jedni drugima te timski rad, zaslužuju čistu desetku.