Spremni na poljske izazove

Osim zastupstva i distribucije bezreceptnih proizvoda u Salveu razmišljaju o vlastitoj proizvodnji

Tvrtka Salveo, zastupnik i distributer farmaceutskih bezreceptnih proizvoda inozemnih kompanija, nedavno je otvorila ured u Poljskoj obilježivši tako petu godišnjicu poslovanja. Salveo je zastupnik proizvoda Prospan, Najprodavanjijeg biljnog lijeka protiv kašlja u svijetu. Zatim zastupa Isla pastile protiv promuklosti i nadražajnog kašlja, Tyrosur-lokalni antibiotik koji se izdaje bez liječničkog recepta, te sprej Vaxol .

Mirna Radošević, predsjenica Uprave Salvea kaže kako se uspjeh na tržištu Bosne i Hercegovine, na kojem se s radom započelo usporedo sa hrvatskim, pokazao kao dobra platforma za osvajanje drugih tržišta-Srbije, Crne Gore i Poljske. “Poljsko tržište posjeduje iznimno poticajnu poduzetničku klimu, odlično je regulirano i pojednostavljeno. Iako ondje postoji velika konkurencija, mis mo spremni za izazove.” ističe predsjednica Uprave Salvea. Hrvatsko farmaceutsko tržište, nastavlja Mirna Radošević, u velikoj je mjeri regulirano, no postoje i veliki problemi kao što su nelikvidnost koja im prilično otežava poslovanje, te visoke stope poreza i prireza.

Pažljiv odabir zaposlenika

Osim zastupstva i disitribucije bezreceptnih proizvoda, dodaje Radošević, u Salveu se razmišlja o vlastitoj proizvodnji. “Za sada strateški ostajemo u području distribucije i zastupstva. Međutim, razmišljamo o tome da u budućnosti iskoračimo dalje i krenemo u proizvodnju kako bismo imali domaći proizvod na nekom od tržišta na kojima smo prisutni.”, napominje ona.

Valja naglasiti kako je Salveo u prošloj godini na hrvatskom tržištu ostvario promet od 17,5 milijuna kuna, dok je ukupni prihod tvrtke iznosio 24,8 milijuna kuna. U tvrtki je zaposleno 39 osoba.

Mario Galzina, direktor Salvea Hrvatska, iznimno je ponosan na činjenicu da se ne bilježi velika fluktuacija zaposlenika, a tako ej od osnivanja tvrtke. Drugim riječima, Salveo pažljivo odabire mlade zaposlenike, bez iskustva, koji se potom razvijaju u skladu s korporativnom kulturom i vrijednostima tvrtke. Na taj način stvorena je ekipa koja je sposobna nositi se s tržišnim izazovima. K tomu, ističe Galzina, zaposlenici često pohađaju specijalizirane treninge te seminare iz područja prodaje, marketinga i financija.

Salveo planira širenje na nova tržišta, no informacija o tome koja bi to tržišta bila još uvijek je poslovna tajna.